خدمات نصب و سرویس کولر گازی اسپلیت در شیراز-عظیمی




گروه تاسیساتی یزد تهویه آماده خدمت رسانی و مشاوره در زمینه خرید کولر گازی اسپلیت به مشتریان عزیز می باشد:

اسپلیت های اسمایل  ال جی مجهز به سیستم خنک کنندگی سریع (جت کول )می باشند که در مدت فقط 5 دقیقه موجب کاهش 3 درجه از دمای محیط می گردد .

اسپلیت های اسمایل ال جی دارای عملکرد کم صدا با طراحی پنل بسیار زیبا , متناسب برای فضا های مختلف می باشند.

مدل های ۱۸۰۰۰ و ۲۴۰۰۰  اسپلیت های اسمایل ال جی مناسب کارکرد در شرایط حاره ای می باشند.

با توجه به عدم ارائه هیچ مدرک مستند و فنی از طرف شرکتهای وارد کننده انواع کولرهای اسپلیت در خصوص میزان واقعی کاهش مصرف برق کولرهای اینورتردار و همچنین گرانتر بودن هزینه  اولیه خرید آنها  (تا حدود 60%) به نظر میرسد خرید و استفاده از کولرهای اسپلیت معمولی از نظر اقتصادی مناسب تر باشد.

جهت برآورد ظرفیت کولر گازی یا اسپلیت مورد نیاز در شرایط آب و هوایی مانند تهران ، برای طبقات وسط ساختمان به ازاء هر مترمربع زیربنا حدود 400 تا 600 (BTU) و در طبقاتی که بالای آنها بام ساختمان است به دلیل تابش نور خورشید به سقف ، به ازاء هر مترمربع زیربنا بین 600 تا 800 (بی تی یو) در نظر بگیرید.مثلا برای یک اتاق 12 متری کولر اسپلیت 9000 و برای یک سالن 40 متری کولر اسپلیت 24000 می تواند مناسب باشد.

گارانتی و نصب انواع کولر گازی اسپلیت اسمایل ال جی LG  فقط توسط خدمات مجاز شرکت گلدیران  همراه با 5 متر لوله رایگان انجام می گردد.

انواع کولر گازی اسپلیت ال جی LG دارای 5 سال ضمانت تعویض کمپرسور و 2 سال گارانتی قطعات فنی فقط  توسط کارت ضمانت گلدایران می باشند .

در صورتیکه لوله های رابط اسپلیت از قبل بصورت توکار اجرا شده اند و یا فاصله عمودی (ارتفاع ) لوله های رابط بین پنل داخلی و کندانسور بیرونی بیشتر از 7 متر است ، جهت انتخاب اسپلیت مناسب موضوع را قبل از خرید به اطلاع کارشناسان فروش دما تجهیز برسانید .

قبل از انتخاب و سفارش خرید هر یک از کولرهای گازی یا اسپلیت های فوق به آمپر (A) برق مصرفی آن با توجه به توان و مشخصات کنتور برق واحد خود دقت فرمائید.


گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 
  مشاور فروش:09175956588  پناهی     
  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4
     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1
 شماره ثابت خدمات     07138380677



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.